Medijska pismenost na nastavi Engleskog jezika
Autorica teksta: Martina Čukman
Učenici 2.b, 3.b, 3.c i 3.d razreda obilježili su Dane medijske pismenosti na satu Engleskog jezika.
Učenici 2. b razreda obilježili su Dane medijske pismenosti raspravljajući o lažnim vijestima i načinima njihova prepoznavanja. Rješavajući školske zadatke, prepoznavali su problem upotrebe lažnih informacija u medijskim tekstovima i razgovarali o tome.
O lažnim vijestima promišljali su i učenici trećih razreda tijekom medijskih radionica. Učenici 3. b razreda, radeći u grupama, izrađivali su zajedničku stranicu novina, učenici 3. d vježbali su pisanje naslova clickbait na temelju kojih su kasnije pisali vlastite novinske članke. Time su, između ostalog, naučili da svaka vijest mora sadržavati odgovore na pet pitanja, tzv. 5W: who, what, where, when, why. Učenici 3.c razreda raspravljali su o oglašavanju i važnosti kritičkog promišljanja potrošača o sadržaju i reklamiranim proizvodima.