Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Pedagoški kutak

Digitalno doba: Kako učenici upravljaju svojim vremenom na internetu

Autor: Sandra Hermanović, prof.

Početkom ove školske godine provedeno je  istraživanje o navikama korištenja interneta i tehnoloških uređaja među učenicima prvih i drugih razreda Tehničke škole Bjelovar. Ovo istraživanje predstavlja nastavak prethodnog istraživanja provedenog prije dvije godine, a cilj je usporediti promjene u digitalnim navikama učenika i analizirati kako tehnologija utječe na njihovo obrazovanje. Rezultati istraživanja ukazuju na to da pametni telefoni i dalje dominiraju među tehnološkim uređajima učenika, a zabilježen je blagi porast njihovog posjedovanja u odnosu na prethodna istraživanja. Iako većina učenika ostaje aktivna na društvenim mrežama poput TikToka, primijećen je pad vremena provedenog na ovoj platformi, što sugerira promjene u digitalnim navikama. Jedan od glavnih ciljeva ovog istraživanja je usporedba podataka s prošlim istraživanjem, čime se omogućuje dublje razumijevanje promjena u načinu na koji učenici koriste tehnologiju. Ova usporedba pokazuje kako su se razvijali obrasci korištenja Interneta, u kojem smjeru se kreću digitalne navike učenika te kakav je njihov odnos prema odgovornom korištenju tehnologije.

Koristi od ovog istraživanja i usporedbe uključuju:

  1. Bolje razumijevanje digitalnih navika učenika, što pomaže u prepoznavanju pozitivnih i negativnih aspekata tehnologije u njihovim životima.
  2. Praćenje promjena u korištenju interneta kako bi se uočile potencijalne pozitivne ili negativne promjene u obrascima korištenja digitalnih uređaja.
  3. Razvoj ciljanih edukativnih programa za učenike, roditelje i nastavnike kako bi se promicao odgovorno korištenje Interneta i sigurnost na mreži.
  4. Unapređenje strategija za podršku učenicima, omogućujući im bolje upravljanje svojim digitalnim vještinama i ravnotežom između online i offline aktivnosti.

Ovi rezultati pomoći će u planiranju budućih aktivnosti u školi, kao i u razvoju smjernica za poboljšanje digitalne pismenosti i zdravih navika među učenicima.

Za detalje o provedenom istraživanju, pročitajte: Korištenje interneta kod učenika prvih i drugih razreda Tehničke škole Bjelovar.pdf