Tjedan medijske pismenosti
U povodu obilježavanja “Tjedna medijske pismenosti” (3. – 8. svibnja) učenici 3. c razreda pod vodstvom nastavnice Martine Čukman na satu engleskog jezika izradili su lažne vijesti na papiru, vlastitom inspiracijom prema zadanim predlošcima slika. Potom su pod vodstvom nastavnika Ivana Pašalića na satu predmeta Građa računala te iste lažne vijesti izradili na računalu pomoću alata Canva.
Učenici 2. d tijekom nastave hrvatskog jezika s profesoricom Ivanom Cikoja sudjelovali su u radionici “Kako nas mame reklame”. Cilj je bio osvijestiti učenike o važnosti raspoznavanja lažnih od pravih vijesti, uočiti na koje sve načine djeluju reklamne poruke i koja su njihova obilježja te potaknuti učenike na razvoj vlastite medijske pismenosti.


Istaknuta slika objave preuzeta je sa službenih stranica: Ilustracija: https://www.medijskapismenost.hr/dani-medijske-pismenosti-2022/